Lowcarb Pandekager



Så er det vist på tide med en ny opskrift. Jeg har her på det sidste droppet hvedemel og sukker, da jeg før har haft succes med vægttab på denne måde. Sidst tabte jeg 11 kg på 2 måneder.
Jeg er derfor også begyndt at lave sundere mad til børnene som tager det lidt forskelligt. Den lille er ikke helt tilfreds men den store er til min overraskelse rigtig positiv over de nye ændringer.

De her pandekager er en opskrift jeg har fundet og lavet om på. Oprindeligt var den uden mandelmælk men jeg synes de var for tørre i konsistensen. Desuden tilsatte jeg lidt glutenfrit mel og dadler og har fjernet kanel.

Ingredienser:

1 banan
2 æg
1 dl mandelmel (køb eller blend selv)
1 tsk vaniljepulver (ikke vaniljesukker)
1 tsk stødt kardemomme
1 dl Schär Mix Patisserie
2 dl mandelmælk
10 dadler

Fremgangsmåde:

Blend banan, dadler og æg med en stavblender.
Blend resten af ingredienserne i og steg dem i smør eller kokosolie.

                                   




Kommentarer

Populære opslag