Sarah Bernhardt Kager

Ikke videre kønne men de smagte helt fantastisk :)

Sidste søndag var den sidste dag jeg kunne spise normalt, da jeg startede på South Beach kuren om mandagen. Jeg havde inviteret min familie på mad og begyndte allerede søndag at lave Raspberry Cheesecake og Sarah Bernhardt kager som skulle spises efter "Jools' favorite stew", som er en af Jamie Olivers gryderetter. Her får I så opskriften på Sarah Berhardt kager, som jeg fandt på nettet.


Ingredienser:


3dl piskefløde
115g mørk chokolade
ca.30 makroner
150g mørk overtrækschokolade


Fremgangsmåde:


Hæld mælk og de 115g chokolade i en gryde og opvarm ved medium varme....... 


Når chokoladen er smeltet helt ud sættes det på køl i en frysepose i ca.5 timer eller bare til det er stift....


Smelt overtrækschokoladen i et vandbad (glasskål over kasserolle med vand).
Jeg brugte et stykke bagepapir som underlag og fordelte de 30 makroner og klippede et hjørne af posen så jeg kunne klemme små portioner chokomousse på toppen af makronerne.


Brug en spiseske til at hælde overtrækschokolade over toppene.
Sæt dem på køl til chokoladen er stivnet.





Kommentarer

Populære opslag